Όχι τόσο για να διατηρούμε το κορμί λαμπάδα, όσο γιατί θέλουμε να βάζουμε στον οργανισμό μας όσο λιγότερο junk φαγητό γίνεται. Φυσικά, κάθε ηλικία έχει τις δικές της ανάγκες σε τροφές και για αυτό ανάλογα τη δεκαετία που βρισκόμαστε καλό είναι να προσαρμοζόμαστε.

Και επειδή μου αρέσει να τρώω σωστά και ισορροπημένα όσο γίνεται, είπα να το ψάξω λίγο παραπάνω. Ρώτησα διατροφολόγους και μέσα από την κουβέντα μας βγάλαμε ένα αναλυτικό πλάνο για το ποια είναι η σωστή διατροφή στα 20, τα 30 και τα 40.

Τι τροφές να προτιμάς σύμφωνα με την ηλικία σου

Δεκαετία 20-30

μακαρονάδα

Η δεκαετία των 20-30 είναι η δεκαετία που διανύω αυτή τη στιγμή. Μπορώ να πω την απολαμβάνω ιδιαίτερα, μιας και έχω ακόμα περιθώρια για κάποιες παραπάνω ατασθαλίες- ζήτω ο μεταβολισμός! Βασικές τροφές που χρειάζεται ο οργανισμός σε αυτήν την ηλικία είναι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, κάλιο και ωμέγα 3 λιπαρά. Θέλεις δηλαδή και το γιαουρτάκι σου και το κοτοπουλάκι σου, αλλά και την μπανανούλα και το ψαράκι σου. Είναι μια δραστήρια δεκαετία και το σώμα και οι μυς σου χρειάζονται ενέργεια, σύμφωνα με το ediva.gr. Αν θέλεις να προσέξεις λίγο παραπάνω την διατροφή σου, απλά επέλεξε άπαχες τροφές και όχι τηγανητά.

Δεκαετία 30-40

σαλάτα με φασόλια, ediva.gr

Μπαίνοντας στα πρώτα -άντα η ανάγκη για τροφές όπως σπανάκι, μπρόκολο, χυμό πορτοκάλι είναι μεγαλύτερη. Είναι τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθούν στην ανάπτυξη νέων κυττάρων. Επίσης αν είσαι λάτρης της σοκολάτας και του καφέ, έχω καλά νέα μιας και είναι η ιδανική δεκαετία για να του δώσεις να καταλάβει. Προτίμησε μαύρη σοκολάτα και τον καφέ σου χωρίς ζάχαρη. Επίσης ξεκίνα να προσθέτεις στην διατροφή σου περισσότερα λαχανικά και λιγότερο κρέας. Τέλος, τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι must!

Δεκαετία 40-50

υγιεινή διατροφή

Μπαίνοντας στην δεκαετία 40-50 έχουμε οστεοπόρωση, εμμηνόπαυση και όπως καταλαβαίνεις η ανάγκη για ασβέστιο είναι μεγάλη. Οπότε βάλε το γάλα, το τυρί, το γιαούρτι– με χαμηλά λιπαρά, κατά προτίμηση- στη ζωή σου. Επίσης, η βιταμίνη D είναι απαραίτητη μιας και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ο ήλιος είναι η καλύτερη λύση μιας και βοηθάει στην παραγωγή βιταμίνης D. Μην ξεχάσεις το αντηλιακό σου να βάλεις. Τροφές που μπορείς να συμπεριλάβεις στην διατροφή σου που είναι πλούσιες σε βιταμίνη D, είναι ο σολομός, τα αυγά, το σκουμπρί, τα μανιτάρια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.