Χθες βράδυ πήρα ένα μπολ με βλήτα που είχε ετοιμάσει η μαμά μου, κομμένα από τον κήπο της παρακαλώ, έριξα μέσα και λίγη φετούλα, και εάν δεν έκανα και τρελές βούτες με μια μεγάλη φέτα ψωμιού, οκ, θα είχα φάει το πιο νόστιμο και ελαφρύ φαγητό.

Ακόμα κι αν δεν σου αρέσουν τα βλήτα σκέτα, έχεις ας πούμε ψαράκι ψητό, με τι θα το συνοδεύσεις; Έχεις θαλασσινά, μαλάκια κλπ, τι σαλάτα θα βγάλεις; Ε, η χωριάτικη είναι τέλεια, τι να λέμε αλλά τα χορταράκια είναι άλλο πράγμα. 

Εννοείται ότι είναι και θρεπτικά, τι λέμε τόση ώρα; Γευσιγνωσία κάνουμε; Για δες:

1. Έχουν μεγάλη αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση.

2. Τονώνουν το ανοσοποιητικό σου.

3. Είναι πλούσια σε σίδηρο, βιταμίνη C, βιταμίνη Α, μαγγάνιο, μαγνήσιο, φώσφορο και κάλιο.

4. Περιέχουν το αμινοξύ λυσίνη, απαραίτητο στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών, ξέρεις αυτών που ευθύνονται για τη γήρανση. 

5. Κάνεις δίαιτα; Φάε χόρτα, έχουν μόνο 28 θερμίδες/100 γρ, αρκεί να μην τα τρελάνεις στο λάδι και φυσικά στις βούτες όπως εγώ.

Πηγή: Αλεξάνδρα Παπαδάκη – allyou.gr

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.