Συστήνουν οι ειδικοί την καφεΐνη για αδυνάτισμα, ποιες οι ιδιότητές της και πώς ισχυρίζεται ότι μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος;

Θυμήσου: Εάν θέλεις μια μικρή βοήθεια για να χάσεις βάρος, χρειάζεται να έχεις δύο πράγματα στο μυαλό σου. Εκτός από την επιλογή που θα πρέπει να κάνεις με προσοχή και έχοντας πάντα τη γνώμη του γιατρού σου, θα πρέπει να έχεις στο νου σου πως τα χάπια αδυνατίσματος ή τα ροφήματα για αδυνάτισμα είναι απλά μια βοήθεια στην προσπάθεια που θα πρέπει να καταβάλλεις η ίδια. Με απλά λόγια, ένα συμπλήρωμα που θα δώσει στον οργανισμό σου ένα boost για να δεις καλύτερα και μετρήσιμα αποτελέσματα μπορεί να δρα επικουρικά στο δίπτυχο άσκηση και καλή διατροφή.

Καφεΐνη για αδυνάτισμα

Βρίσκεται φυσικά στον καφέ, στο πράσινο τσάι και στη μαύρη σοκολάτα, ενώ προστίθεται σε πολλές επεξεργασμένες τροφές και ροφήματα. Είναι γνωστό πως ενισχύει τη δράση του μεταβολισμού και κυρίως με αυτήν της την ιδιότητα προστίθεται σε πολλά συμπληρώματα αδυνατίσματος.

Πώς δρα

Σύμφωνα με μελέτη στην επιθεώρηση The American Journal of Clinical Nutrition, η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό κατά 3-11%, ενώ σε άλλη μελέτηκαταδεικνύεται

πως μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους έως και κατά 29%, ανάλογα με το αρχικό βάρος των συμμετεχόντων.

Αποτελεσματικότητα

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο PubMed.gov φαίνεται πως αποδεικνύεται ότι η καφεΐνη μπορεί να συμβάλει στη μέτρια απώλεια βάρους.

Ανεπιθύμητες ενέργειες

H μεγάλη ποσότητα καφεΐνης μπορεί σε κάποιους ανθρώπους να προκαλέσει αϋπνία, νευρικότητα, τρεμούλες, ναυτία, διάρροια και άλλα συμπτώματα. Επιπλέον, η καφεΐνη είναι εθιστική και μπορεί ναεπηρεάσει αρνητικά την ποιότητα του ύπνου σου.

   Πηγή: shape.gr   

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.