Η σαλάτα είναι μια εύκολη επιλογή για να φάμε το μεσημέρι στη δουλειά, που δεν θα μας βαρύνει και θα μας προσφέρει άφθονα θρεπτικά συστατικά. Η συγκεκριμένη, που τη συστήνει ο Δρ Δημήτρης Μπιτσάνης BSc, MMedSc, MSC, PhD, Rnutr, Βιοχημικός Διατροφολόγος είναι ιδανική για τη λειτουργία του εγκεφάλου. Τα συστατικά της θα τονώσουν την ενεργητικότητα και τη μνήμη σας, θα σας βοηθήσουν να είστε πιο συγκεντρωμένοι σε ό,τι κάνετε και θα σας χορτάσει με τον πιο υγιεινό τρόπο. 

Η σαλάτα που κάνει καλό στον εγκέφαλο

Για μία μερίδα:
– 90 γρ. σολομό
– 1 αυγό βραστό
– 1 ώριμο αβοκάντο ή 10 ξηροί καρποί (ό,τι προτιμάτε)
– 1 πιάτο σαλάτα από πράσινα φυλλώδη λαχανικά
– 3 κ. γ. dressing (ελαιόλαδο με μηλόξυδο ή μπαλσάμικο)
– 1 λεπτή φέτα ψωμί από καλαμποκάλευρο

 

 

Γιατί επιλέγουμε αυτά τα συστατικά;

-Τα λιπαρά ψάρια είναι υψηλής περιεκτικότητας σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα , ειδικά για την βελτίωση της μνήμης και την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. 

 -Το αυγό, πλούσιο σε βιταμίνη Β12 και χολίνη (για την όραση και την μνήμη),  προλαμβάνει την γήρανση του εγκεφάλου. 

-Το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο περιέχουν βιταμίνη Ε, και χάρη στις αντιοξειδωτικές της ιδιοτήτων, δρα κατά της γνωστικής εξασθένησης και της γήρανσης του εγκεφάλου.

-Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες Κ, Β6 και Β12 που  βελτιώνουν τη μνήμη και την εγρήγορση.

-Το μηλόξυδο βοηθά στην πέψη

-Το ψωμί από καλαμποκάλευρο περιέχει φυτικές ίνες, μαγνήσιο και κάλιο , ενώ είναι χαμηλό σε νάτριο. Βελτιώνει δηλαδή την αρτηριακή πίεση και επομένως την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. 

Πηγή: capital.gr

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.