Η ανθρωπότητα «ξεκινά» το μεγάλο της ταξίδι για την κατάκτηση του Διαστήματος και την ανακάλυψη μιας νέας γης.

Τη Δευτέρα, 16 Απριλίου, στις 6:32 το απόγευμα, ώρα Χιούστον (2:32 τα ξημερώματα της Τρίτης, ώρα Ελλάδας), η NASA ανακοίνωσε και επισήμως ότι θα πραγματοποιηθεί η εκτόξευση του δορυφόρου-τηλεσκοπίου TESS, το οποίο θα ξεκινήσει την αναζήτηση και μελέτη πλανητών που πιθανόν να είναι σε θέση να φιλοξενήσουν ζωή, σε σχετικά κοντινά αστέρια από το ηλιακό μας σύστημα. Το σύστημα TESS, εκτός του ότι πρόκειται για ότι πιο εξελιγμένο μπορεί να δημιουργήσει η επιστήμη, θα είναι απαλλαγμένο από τους περιορισμούς στην «ορατότητα» που προκαλεί η ατμόσφαιρα της Γης μας, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο πρόγραμμα για την κατάκτηση του Διαστήματος.

Η αναζήτηση του TESS θα επικεντρωθεί σε πλανήτες που βρίσκονται εκτός του δικού μας ηλιακού συστήματος, γνωστοί και ως εξωπλανήτες. Στόχος είναι να «ελέγξει» τη λίστα με τους πλανήτες που έχουν εντοπιστεί μέχρι τώρα και να αυξήσει τον αριθμό τους.

Η NASA θεωρεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα ως την «πόρτα» που θα οδηγήσει την ανθρωπότητα σε νέους κόσμους, πιθανόν και σε μία μελλοντική μετοίκηση ή ακόμη και επαφή με άλλους πολιτισμούς, άγνωστους μέχρι σήμερα.

Για το λόγο αυτό έχει οργανώσει συνεντεύξεις τύπου από την Κυριακή, 15 Απριλίου, οι οποίες θα προβάλλονται live από το site της NASA, αλλά και από το λογαριασμό της διαστημικής υπηρεσίας στο Facebook.