Η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται κάθε βράδυ: Είχες μία κουραστική, πολυάσχολη ημέρα, αλλά το λεπτό που το κεφάλι σου ακουμπά το μαξιλάρι, για κανένα προφανή λόγο, δεν μπορείς να κοιμηθείς με τίποτα. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει ένα κολπάκι, υποστηριζόμενο από την επιστήμη, το οποίο θα μπορούσε να σε βοηθήσει να κοιμηθείς ευκολότερα.

Σε πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Indoor Air: International Journal of Indoor Environment and Health, οι επιστήμονες παρακολουθούσαν μία ομάδα από υγιείς ενήλικες καθώς κοιμούνταν για μία περίοδο πέντε νυχτών. Εκείνοι που κοιμούνταν με ανοιχτή την πόρτα του υπνοδωματίου ανέφεραν ότι είχαν έναν καλύτερο και μεγαλύτερο σε διάρκεια νυχτερινό ύπνο σε σύγκριση με αυτούς που κοιμούνταν με την πόρτα κλειστή.

Και πώς μία πόρτα μπορεί να κάνει τη διαφορά; Λοιπόν, όταν ανοίγεις την πόρτα, προσφέρεις καλύτερο αερισμό στο δωμάτιο, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει κάποιους ανθρώπους να αποκοιμηθούν ευκολότερα. Στην έρευνα, το άνοιγμα της πόρτας είχε σαν αποτέλεσμα να πέσει ελαφρώς και η θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο, στους 20°C περίπου.

Στο μεταξύ οι ειδικοί στον ύπνο γιατροί συμβουλεύουν να διατηρούμε τη θερμοκρασία του υπνοδωματίου μας στους 18°C με 20°C για τον καλύτερο δυνατό ύπνο.

Αντί να στριφογυρνάς στο κρεβάτι, άνοιξε λίγο την πόρτα του δωματίου σου. Το μόνο που θα πρέπει να σκεφτείς τώρα είναι πώς θα κρατήσεις έξω τον σκύλο και τα παιδιά!

   Πηγή: shape.gr   

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.