Ύπνος, αυτός ο άγνωστος! Κάτι που ισχύει για αρκετούς από εμάς στις μέρες που ζούμε. Επιστημονικές ομάδες, μετά από ενδελεχή έρευνα, βρήκαν τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου της αϋπνίας.

Ας τα δούμε αναλυτικά παρακάτω:

  1. Εάν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, σηκωθείτε από το κρεβάτι. Οι ειδικοί λένε ότι αν στριφογυρίζετε στο κρεβάτι, σαν σβούρα, θα συσχετίσετε τα αρνητικά σας συναισθήματα με το σημείο όπου κοιμάστε. Καλύτερα να διαβάσετε ένα βιβλίο στον καναπέ.
  2. Απενεργοποιήστε το τηλέφωνό σας. Το φως μπορεί να μπερδέψει το μυαλό και να νομίζει ότι είναι η μέρα. Κλείστε το 30 λεπτά πριν πέσετε στο κρεβάτι.
  3. Δοκιμάστε να διαλογιστείτε ή εξασκηθείτε στη χαλάρωση. Το σώμα σας θα παράγει ορμόνες άγχους αν είστε ανήσυχοι. Δοκιμάστε να χαλαρώσετε, ένα μέρος του σώματός σας κάθε φορά, ξεκινώντας από τα δάχτυλα των ποδιών σας και πηγαίνοντας προς τα πάνω. Με αυτό τον τρόπο, πολλοί άνθρωποι κοιμούνται πριν φτάσουν καν στο κεφάλι.
  4. Ο επόμενος τρόπος φαντάζει περίεργος, αλλά προσπαθήστε να μείνετε ξύπνιοι. Είναι πιο εύκολο να κοιμηθείς όταν δεν το προσπαθείς. Μελέτες απέδειξαν ότι η προσπάθεια για να παραμείνει κανείς ξύπνιος, έχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό.
  5. Μείνετε στην ρουτίνα. Όσο πιο σταθερά ρυθμίζετε την ώρα του ύπνου τόσο πιο γρήγορα το σώμα σας αναγνωρίζει ότι είναι η ώρα να κοιμηθεί.
  6. Κάντε κάτι που σας φαίνεται βαρετό. Οι ειδικοί συνιστούν την αντίστροφη μέτρηση από το 100 σε πολλαπλάσια του 3. Όσο πιο αδιάφορο και κουραστικό, τόσο πιο γρήγορα θα βρεθείτε στην «αγκαλιά του Μορφέα».

Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!

Leave a Reply